Skuteczne Odchudzanie – 12 Wskazówek, Które Pomogą Ci Schudnąć

skuteczne odchudzaniePrzez 10 lat walczyłam z nadwagą.

Byłam gruba i niezadowolona z życia.

Próbowałam dosłownie wszystkiego aby schudnąć ale nie było to takie proste.

Wypróbowałam wiele różnych metod i zajęło mi to sporo czasu ale w końcu schudłam 20 kilogramów i zajęło mi to tylko 60 dni.

Oto kilka wskazówek na skuteczne odchudzanie:


Wskazówka #1
: Zmień styl życia. Diety nie działają, jeśli stosujesz jaką kol wiek dietę to w najlepszym wypadku otrzymasz tylko tymczasowy efekt i w ciągu kilku miesięcy znowu przytyjesz.

Wskazówka #2:  Zrób sobie zdjęcia. Wiem, że nie jest to przyjemne patrzeć na swoje grube ciało, ale jest to bardzo ważne, aby ilustrować swoje postępy.  Jeśli sama zobaczysz, że schudłaś to zdobędziesz motywację aby kontynuować odchudzanie. Wiele osób niestety poddaje się bardzo szybko a przyczyną tego jest brak motywacji.

Wskazówka #3: Powiedz swojej rodzinie, że zaczęłaś się odchudzać. Pamiętaj, że będziesz potrzebowała poparcia i nie schudniesz bez otrzymania pomocy. Powiedz im ile masz zamiar schudnąć i czego będziesz od nich potrzebowała w między czasie. Powiedz im żeby Cię nie częstowali ciasteczkami itd. Wsparcie rodziny jest naprawdę ważne.

Wskazówka #4:  Nigdy się nie przegładzaj. Ta metoda nie działa, nawet, jeśli schudniesz kilka kilogramów przegładzając się to efekt nie będzie długotrwały i nie potrwa do długo zanim znowu przytyjesz. Przegładzanie się jest zresztą bardzo niezdrowe dla Twojego organizmu oraz dla metabolizmu.

Wskazówka #5: Zastanów się dokładnie, jaki pragniesz osiągnąć cel. Ile kilogramów chcesz schudnąć i przez jaki okres? Ważne jest, aby ten cel był realistyczny. 10 Kilogramów przez tydzień jest na przykład nie realistycznym golem.  Twój gol powinien być realistyczny aby osiągnąć jakikolwiek efekt.

Wskazówka #5: Nie porównuj się z innymi kobietami. Każda kobieta jest inna. Niektóre chudną szybciej od innych, nawet jeśli odchudzają się dokładnie w taki sam sposób. Jeśli będziesz więc porównywać się do innych kobiet to bardzo szybko utracisz motywację. Pamiętaj że jedyną osobą którą powinnaś się przejmować jesteś TY. Nie ważne w jakim tempie inni chudną, ważne jest tylko w jakim tempie Ty chudniesz.

Wskazówka #6: Nie szukaj „Magicznej pigułki”. Takie coś NIE istnieje. Jeśli ktoś Ci wmówi, że istnieje to tylko dlatego aby zarobić na Tobie pieniądze. Zrób sobie przysługę i nie stań się ofiarą reklamy na tabletki odchudzające, które obiecują cuda.  Tabletki odchudzające nie działają, są drogie oraz niezdrowe dla Twojego organizmu.

Wskazówka #7: Jeśli koniecznie chcesz brać tabletki to sugeruję w takim razie tabletki witaminowe. Multiwitamina jest bardzo zdrowa na Twój organizm, nie schudniesz biorąc tabletki multiwitaminowe ale będziesz miała dużo więcej energii co dalej przyczyni się do tego że będzie Ci dużo łatwiej szybko schudnąć.

Wskazówka #8: Regularnie sprawdzaj swoje postępy. Powinnaś ważyć się przynajmniej dwa razy w tygodniu aby sprawdzić ile schudłaś. Jeśli nic nie schudłaś lub nawet przytyłaś to przynajmniej będziesz wiedzieć że robisz coś nie tak. Jeśli natomiast zauważysz że chudniesz to będziesz wiedziała że to co robisz działa.

Wskazówka #9: Nie przesadzaj. Lepiej jest chudnąć po trochu niż schudnąć dużo na raz. Musisz dać czas swojemu organizmie aby się dostosował. Jeśli będziesz, więc chudła za szybko to Twój organizm nie nadąży i to spowoduje że efekt nie będzie długotrwały.

Wskazówka #10: Musisz spać przynajmniej 8 godzin na dobę. Jeśli chcesz szybko schudnąć to musisz dużo spać. Jeśli sądzisz że 8 godzin to za dużo i że wystarczy Ci tylko parę godzin snu na dobę to jesteś w błędzie. Twoje ciało musi być wypoczęte, nie tylko fizycznie ale także i psychicznie.  Jeśli Twoje ciało będzie zmęczone to będzie Ci dużo trudniej schudnąć.

Wskazówka #11: Pij dużo wody. Większość kobiet nie zdaje sobie sprawy jak ważna jest woda dla organizmu, szczególnie przy odchudzaniu się. Jeśli szybko chcesz schudnąć –pij dużo wody, najmniej 4 litry dziennie.

Wskazówka #12: Unikaj cukru za wszelką cenę. Ta wskazówka jest oczywista, ale wiele kobiet niestety o niej często zapomina. Cukier jest bardzo niezdrowy dla organizmu. Istnieją jednak różne rodzaje cukru i jeśli jesteś uzależniona od cukru to sugeruję abyś zaczęła jeść owoce. Cukier, który jest w owocach jest cukrem naturalnym i jest on dużo zdrowszy niż cukier który znajdziesz w na przykład ciasteczkach lub innych smakołykach.

Jak szybko schudnąć jest pytaniem wielu kobiet i wcale nie jest to takie proste. Mi osobiście zajęło to sporo czasu, nie mówiąc już o bólu psychicznym jaki przez ten czas przeżyłam. W dniu dzisiejszym nie mam już żadnych problemów z nadwagą i cieszę się z życia jak nigdy dotąd.  Od tego czasu pomogłam już wielu kobietom i teraz chciałabym pomóc także i Tobie. Na tej stronie dowiesz się wszystkiego: Jak schudnąć 10 kg w 30 dni

jak schudnac oferta

8 thoughts on “Skuteczne Odchudzanie – 12 Wskazówek, Które Pomogą Ci Schudnąć

    • Cześć mistrzynio! bardzo interesujacę rzeczy nam mówisz, dlatego zamówiłem ostatnio u ciebie książkę odkryj jak schudnąć i niestety jeszcze nie doszła mogłabyś sprawdzić? pozdr

  1. Bardzo dobre wskazówki. Sen jest bardzo ważny, kiedy nie śpię co najmniej 8 godzin dziennie to szybko tyję i nic wtedy nie pomaga.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *