Co Każda Kobieta Z Nadwagą Powinna Wiedzieć O Piciu Wody

pij dużo wody aby schudnąćCzy chciałabyś dowiedzieć się jak schudnąć za pomocą wody? Czytaj w takim razie dalej. Twoje ciało składa się w 70% z wody. Mniej więcej 85% z Twojego mózgu to woda. 80% krwi i 70% mięśni to woda. Każda komórka w naszym organizmie potrzebuje wody do życia. Picie dużej ilości wody ma OGROMNE znaczenie na schudnięcie. Dlaczego?

Woda wypełni nasz żołądek i może nawet zastąpić uczucie głodu. Ale jak to jest możliwe?

Ponieważ nasz organizm bardzo często interpretuje pragnienie wody, jako pragnienie jedzenia i czujemy się wtedy głodne, nawet jak tak naprawdę tylko chce się nam pić.

Jeśli więc zaczniesz dużo pić to nie będziesz czuła się tak głodna jak dotychczas i to pomoże Ci oczywiście w odchudzaniu.

Czym więcej będziesz piła to tym mniejszy będziesz odczuwać głód, a czym mniejszy głód to tym mniej będziesz jadła i tym więcej schudniesz.

>>>Notka:Otrzymiję wiele pytań odnośnie różnych diet a szczególnie o diecie proteinowe. Prawda jest taka że Dieta dukana jest jedną z popularniejszych diet, ale czy tak naprawdę działa? Poznaj całą prawdę klikając na link. No dobrze kontynuujmy teraz…

Brzmi logicznie, nieprawdaż?

Woda pomoże także oczyścić Twój organizm z niebezpiecznych toksyn, które organizm wchłania z powietrza, poprzez oddech, poprzez jedzenie, które jesz i oczywiście wszystkie chemikalia jakie używasz.

Woda transportuje tlen oraz składniki odżywcze, które organizm potrzebuje, do każdej komórki. Woda pomaga także regulować temperaturę ciała.

Woda jest także bardzo ważna, aby Twój metabolizm funkcjonował poprawnie.

Czym więcej wody dostarczysz swojemu organizmie to tym mniej jedzenia będzie on potrzebował.

Dlatego właśnie jest to aż tak ważne, jeśli chodzi o odchudzanie.

Odchudzanie Za Pomocą Wody – Badania

Osoba, która pije 3 litry dziennie będzie chudła o 20% szybciej niż osoba, która pije 2 litry dziennie.

Naukowcy zrobili badania, aby sprawdzić jak duże znaczenie ma woda na odchudzanie. Wzięli, więc dwie kobiety, które były tego samego wieku, wzrostu oraz tej samej wagi.

Te kobiety miały dostosować się do identycznej diety, która miała trwać przez 90 dni. Jedyną różnicą było to, że jednej z tych kobiet powiedziano, aby piła 2 litry dziennie a drugiej 3 litry dziennie.

Jaki sądzisz był rezultat? Czy oby dwie kobiety schudły tyle samo?

Kobieta, która spożywała 3 litry wody dziennie schudła o całe 6 Kg więcej w okresie 90 dni, czyli 2 kg więcej miesięcznie.

Jedna z kobiet schudła 2 kg więcej/miesiąc niż druga, mimo to, że stosowały IDENTYCZNĄ dietę. Jedyną różnicą było to, że ta kobieta piła 1 litr więcej każdego dnia.

Szokujące, nieprawdaż?

Wiem, że trudno jest aż w to uwierzyć. Jeśli ktoś by mi o tym powiedział 5 lat temu, kiedy zaczęłam walczyć ze swoją nadwagą i kiedy jeszcze nie miałam pojęcia o tym wszystkim to powiedziałabym wtedy, że to bzdura.

W dniu dzisiejszym mogę na 100% potwierdzić, że jest to prawdą. Woda ma niesamowity wpływ na Twoje ciało, na Twój metabolizm oraz na Twoją wagę i czym prędzej to zrozumiesz to tym prędzej będziesz mogła zacząć szybciej chudnąć.

Ale picie wody to tylko pół sekretu.

Drugą połową jest czas, kiedy Ty tą wodę wypijesz oraz jaką ilość sporzywasz, aby otrzymać najlepszy efekt.

Prawda jest taka, że woda pomoże Ci schudnąć, jeśli będziesz ją piła w dużych ilościach bez względu na to, kiedy będziesz ją piła. Ale jeśli chcesz zwiększyć efekt schudnięcia (a domyślam się, że chcesz) to czytaj dalej.

Kiedy I Jak Często Powinnaś Pić?

  • NATYCHMIAST, bo obudzeniu się, nie pół godziny lub zanim wyjdziesz do pracy, ale NATYCHMISAT, kiedy tylko otworzysz oczy to powinnaś wstać i wypić pół litra na raz.

Jest to prawdę mówiąc kluczem do schudnięcia i wytłumaczę Ci oczywiście, dlaczego.  Po ośmiu godzinach snu Twoje ciało jest odwodnione więcej niż kiedykolwiek. A kiedy ciało jest odwodnione to w jaki sposób sądzisz, że to wpływa na Twój metabolizm?

Oczywiście, że wpływ jest bardzo negatywy. Twój organizm będzie pragnął większą ilość jedzenia w czasie całego dnia, jeśli nie wypijesz pół litra wody, kiedy wstaniesz. A co oznacza większa ilość jedzenia dla Ciebie?

Oczywiście. Więcej kalorii, czyli więcej tłuszczu i większa nadwaga.

  • Wypij około 3 decylitry (jedną szklankę) pół godziny przed KAŻDYM posiłkiem oraz jedną szklankę około 90 minut po każdym posiłku.
  • NIGDY, ale to NIGDY nie pij (do dotyczy także wszystkich innych napojów) podczas posiłku. Woda rozpuszcza kwasy żołądkowe i sprawia, że żołądek musi pracować dłużej, aby strawić żywność, co ostatecznie sprawi, że mniej schudniesz. Ale pomijając odchudzanie to jest to także niezdrowe dla organizmu. Dlatego właśnie jest to bardzo ważne, aby nie pić żadnych napojów podczas posiłku.

Spędziłam ostatnie 5 lat ucząc się, co działa a co nie, jeśli chodzi o efektywne oraz permanentne odchudzanie.  Moja książka „Odkryj jak schudnąć” pokaże Ci krok po kroku co zrobić aby skutecznie pozbyć się nadwagi, szybciej niż to sobie nawet mogłaś wyobrazić.

Jeśli jesteś gotowa na zmiany w swoim życiu, takie zmiany, które dosłownie odmienią całe Twoje życie to powinnaś ściągnąć moją książkę „Odkryj jak schudnąć” w tej chwili.

Gwarantuję Ci jedno: Po przeczytaniu jej będziesz jedynie żałować, że nie znalazłaś jej wcześniej.

Przejdź tutaj, aby dowiedzieć się więcej: Odkryj jak schudnąć 10kg w 30 dni

jak schudnac oferta

18 thoughts on “Co Każda Kobieta Z Nadwagą Powinna Wiedzieć O Piciu Wody

  1. Witaj. Dzięki Twoim kursom dużo osiągnąłam ale chciałabym pozbyć się tłuszczu z twarzy. Czy jest to możliwe?
    Pozdrawiam

  2. Nie miałam pojęcia że nie powinno się pić wody podczas posiłku.
    Zapisałam się także na newsletter i muszę przyznać że raport był ciekawy. Sporo się nauczyłam 🙂
    Pozdrawiam
    Anka

    • Sugeruję abyś pobrała książkę odkryj jak schudnąć, kupiłam ją jakieś pół roku temu i naprawdę dużo mi pomogła.
      Pozdrawiam
      Dominika

  3. Witam, chciałam Ci podziękować za świetny raport. Schudłam 1 kg przez 7 dni dzięki tej małej zmianie w odżywianiu. Twój newsletter jest świetny!

  4. Kuzynka poleciła mi tego bloga i muszę przyznać że artykuły są świetne, zapisałam się także na listę mailingową i mam nadzieję że wreszcie schudnę 🙂

Leave a Reply to Zuzia Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *