Chcę Schudnąć, Ale Od Czego Zacząć?

chcę schudnąć ale nie wiem jakIstnieją dwie grupy kobiet z nadwagą, te które próbowały już różnych diet oraz metod aby schudnąć oraz te które bardzo chcą schudnąć ale nie wiedzą od czego zacząć.

Prawda jest taka że ten pierwszy krok jest tym najtrudniejszym i bardzo trudno jest się nam do czegoś zobowiązać, szczególnie jeśli nie mamy pojęcia od czego zacząć.

Jeśli należysz do tej właśnie grupy kobiet i nie wiesz od czego zacząć aby schudnąć to chciałam Ci dać kilka porad, krok po kroku. Oto one:

  •  Zastanów się dlaczego tak naprawdę chcesz schudnąć.

Czy chcesz się bardziej upodobać swojemu partnerowi? Czy chcesz pozbyć się nadwagi aby zacząć nosić takie ubrania o jakich zawsze marzyłaś? Czy może dlatego bo nie czujesz się atrakcyjna? Każda kobieta ma inny powód i jest to bardzo ważne aby dokładnie być świadomym dlaczego tak naprawdę chce się schudnąć.

  • Nie zaczynaj stosować żadnych diet.

Diety są bardzo popularne jeśli chodzi o odchudzanie i wiele tysięcy kobiet je stosuje. Prawda jest taka że większość diet nie działa. Są także diety które działają i pomogą Ci dużo w odchudzaniu ale efekt nie będzie długotrwały i bardzo szybko przytyjesz. Czy warto jest się więc męczyć przez długi czas aby zrzucić z siebie kilka kilogramów tylko po to aby po paru tygodniach z powrotem powróciły? Według mnie nie jest warto, chyba że zależy Ci tylko na krótkotrwałym efekcie.

Wiem że trudno jest uwierzyć że diety nie działają, ale taka jest prawda. Dieta zmusza Cię do zmiany odżywiania się co dalej powoduje że zwalniasz prędkość Twojego metabolizmu. Rezultat tego będzie taki, że będziesz musiała jeść coraz mniej jedzenia aby utrzymać swoją wagę.

Co się wtedy stanie?

Zacznie boleć Cię głowa, Twoje ciśnienie będzie bardzo wysokie i będziesz się źle czuła co dalej spowoduje że ze względu na Twoje zdrowie nie będziesz w stanie kontynuować diety.  Po zakończeniu lub przerwaniu diety Twój metabolizm będzie działać znacznie wolniej niż działał przedtem co sprawi że bardzo szybko przytyjesz i powrócisz do swojej dawnej wagi.

  • Przejmij kontrolę nad tym co takiego jesz.

Tylko Ty masz kontrolę nad tym co włożysz w swoje usta i tylko Ty możesz podjąć decyzję co takiego zjeść. Odchudzanie nie jest takie proste i dlatego właśnie wiele osób traci tę kontrolę, a dzieje się to najczęściej w restauracjach oraz u znajomych. NIE MUSISZ ZJEŚĆ WSZYSTKIEGO CO ZOSTANIE CI PODANE.

Naturalnie uwielbiamy tłuszcz ponieważ dobrze smakuje. Restauracji nie zależy na Twoim wyglądzie. Zależy im jedynie aby serwować smaczne jedzenie abyś często tam powracała.

  • Jedz często ale powoli

Ważne jest abyś zrozumiała co się stanie jeśli pominiesz posiłek. Twój metabolizm zacznie wtedy wolniej pracować aby zaoszczędzić energię która Ci jest potrzebna. Kiedy zaczniesz szybko chudnąć to Twój organizm będzie wtedy myślał że jest zagrożony i przejdzie w tryb „przetrwania”. Zacznie następnie oszczędzać zapasy tłuszczu, kilogramy które schudniesz będą wieć zebrane z wody oraz mięśni.

Dlatego właśnie nigdy nie powinnaś pomijać posiłków. Najważniejszym posiłkiem jest śniadanie. Nigdy, więc nie pomijaj śniadania.

  • Jedz więcej warzyw oraz owoców.

Ludzie którzy jedzą dużo warzyw, owoców, produkty pełnoziarniste, dużo białka mogą jeść tyle ile tylko zapragną i nie przytyją.

  • Ogranicz ilość cukru.

Cukier sprawi że bardzo szybko przytyjesz. Spożywając dużą ilość cukru odchudzając się, niesamowicie utrudni Ci to cały proces odchudzania. Cukier jest wszędzie, oto kilka przykładów jedzeń które zawierają dużą ilość cukru: chleb, keczup, sosy sałatkowe, owoce w puszkach, zupy itd.

Powinnaś trzymać się z dala od tych jedzeń. Bądź także ostrożna z jedzeniem które nie zawiera tłuszczu. Jedzenia które są sprzedawane w celu schudnięcia nie zawierają tłuszczu ale w wielu wypadkach tłuszcz jest zastąpiony przez cukier aby jedzenie nie straciło smaku.  Jedzenie bez tłuszczu wcale nie musi być zdrowe lub mało kaloryczne.

  • Ćwiczenia odchudzające.

Prawda jest taka że najważniejsze jest jedzenie jeśli chodzi o odchudzanie. Ćwiczenia na odchudzanie nie są aż tak ważne i będziesz oczywiście bez problemu mogła schudnąć nic nie ćwicząc ale jeśli chcesz przyspieszyć odchudzanie to ćwiczenia Ci w tym pomogą. Regularnie ćwicząc będziesz mogła chudnąć trochę szybciej.

Kobiety które regularnie ćwiczą mają zresztą dużo większą szansę utrzymania swojej wagi. Ćwiczenia są także bardzo zdrowe dla Twojego organizmu.

Ale jak powinnaś ćwiczyć?

Nie martw się bo wcale nie musisz się przemęczać. Około 15 minut dziennie wystarczy. Pamiętaj także że lepiej jest ćwiczyć po 15 minut dziennie niż 2 godziny na raz, dwa razy w tygodniu.

  • Zacznij Natychmiast.

Nie czekaj aż „będziesz gotowa”. To tak samo jak osoba paląca papierosy czeka na ten właściwy czas aby skończyć. I wież co? Ten czas nigdy nie nadejdzie.

Przestań więc myśleć i planować. Zacznij W TEJ CHWILI.

Wiedza o odchudzaniu, ćwiczenia oraz motywacja jes kluczem do schudnięcia ale także do utrzymania tej wagi na zawsze. Jeśli nie przeczytałaś jeszcze artykułu “Jak schudnąć 3 kg w ciągu 10 dni” to sugeruję abyś to natychmiast zrobiła.

Przez ostatnie pięć lat walczyłam z nadwagą i w tym okresie czasu wypróbowałam dosłownie wszystkiego. Muszę przyznać że nie było łatwo mi schudnąć i zajęło mi to całe pięć lat ale na reszcie pokonałam ten problem raz na zawsze. W dniu dzisiejszym ważę 58 kg i nie mam już żadnych problemów z nadwagą. Jeśli chcesz dowiedzieć się co takiego zrobiłam aby schudnąć to zobacz TO: Jak szybko schudnąć

jak schudnac oferta

5 thoughts on “Chcę Schudnąć, Ale Od Czego Zacząć?

  1. Ciekawy artykuł! Nigdy się dotychczas nie odchudzałam więc nie miałam pojęcia od czego zacząć. Dzięki za pomoc!

  2. Cześć Oliwia! Ja mam prawie 20 lat, 164cm wzrostu i ważę 78 kilo. Chcę schudnąć ponieważ chcę lepiej się czuć i bardziej podobać się chłopakom. Czy Twoja książka mi w tym pomoże?

    • Twoje teksty zawsze mnie podtrzymują na duchu i sprawiają że się uśmiecham. Czuję że mogę wszystko i że można wszystko pokonać DZIĘKUJĘ 🙂

  3. Cześć! Mam 170 wzrostu i ważę 70 Kg. Chcę pozbyć się tłuszczu z ud i z brzucha. Ratuj co ja mam robić?
    Pozdrawiam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *