2 Proste Zasady Zdrowego Odżywiania Się Podczas Odchudzania

jak schudnąć i zdrowe odżywianie sięJak schudnąć szybko i skutecznie?

Pewnie większość kobiet pomyślałaby, że zna odpowiedź na to pytanie. Przecież każda z nasz wie jak spalać kalorie.

Nie jeść posiłków, które mają dużo kalorii i częściej korzystać z aktywności fizycznej.

Chcąc wprowadzić w życie te dwie wyżej wymienione myśli zaczynamy napotykać na naszej drodze różne problemy i niejasności.

Okazuje się wtedy, że jednak nie wszyscy wiemy jak szybko schudnąć.

Okazuje się, że żeby wiedzieć jak spalać kalornie nie wystarczy przejść na pierwszą lepszą dietę, o której przeczytało się w internecie. Tak naprawdę, żeby otrzymać dobry efekt trzeba też zaangażować się emocjonalnie i umysłowo w odchudzanie.

Na pewno, żeby schudnąć, to trzeba poczytać trochę o zasadach zdrowego odżywiania. Trzeba wiedzieć też gdzie szukać ile jaki produkt ma kalorii, albo witamin, jaka powinna być częstotliwość spożywanych posiłków i które produkty warto łączyć z innymi, a które lepiej nie.

Bardzo ważne jest też, żeby wiedzieć coś o tym jaka aktywność fizyczna byłaby dla nas odpowiednia. Co trzeba zrobić, żeby były efekty, jak często ćwiczyć, ile podczas takiego ćwiczenia spalimy kalorii i jakie ćwiczenia odchudzające rozwijają poszczególnie partie naszego ciała.

A żeb uzyskać dobre efekty w odchudzaniu, to trzeba się zmobilizować. Musimy się nastawić na to, że chcemy schudnąć, że chcemy wiedzieć jak to zrobić i nic nie może nam przeszkodzić w dążeniu do tego celu. To jest bardzo ważne i warto poćwiczyć nas silną wolą i wytrwałością.

A dodatkowo musimy znać swój organizm i wszystkie rady o których przeczytamy dostosować indywidualnie do siebie. To wszystko pomoże nam odkryć  tajemnice jak schudnąć szybko i bez efektu jo-jo.

Zasada 1 – Jak Spalać Kalorie

Musisz nauczyć się liczyć ile zjadasz kalorii w ciągu całego swojego dnia. Tajemnica odchudzania polega na tym, żeby spalić więcej kalorii niż ich zjemy. To bardzo ważne i istotne. Musisz zwrócić na to uwagę. Jednak, żeby wiedzieć ile musisz spalić kalorii, to najpierw musisz się dowiedzieć ile ich zjadasz.

Żeby było Ci  łatwiej nad tym zapanować, to spisz na kartce wszystko, co zjadłaś w ciągu całego dnia. Noś przy sobie jakiś notesik i notuj co zjadłaś, ile tego było i ile miało kalorii. Ważne jest też żebyś pamiętała o tym, że masło też trzeba napisać i policzyć kalorie tak samo jak cukier, który sypiesz do herbaty, czy kawy. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak schudnąć, to musisz o tym wszystkim pamiętać. Najlepiej jest zanotować cały tydzień, albo chociaż kilka dni. To bardzo ważne, musisz zacząć się orientować co i w jakich ilościach spożywasz.

Musisz też bardzo dokładnie policzyć, ile każdy produkt ma kalorii. Jeśli dasz radę, to zapisz dokładnie ile każdy produkt ich ma. To istotna rzecz.

Jeśli czasami masz wątpliwości ile każdy produkt ma kalorii, to możesz to sprawdzić w internecie. Jest to dostępne prawie na każdej stronie o odchudzaniu. Jasne jest, że nie musisz liczyć tych kalorii bardzo dokładnie, ważny jest wynik w przybliżeniu. Chodzi o to, żebyś się orientowała mniej więcej ile ich zjadasz. Musisz też sprawdzić ile w danym wieku powinnaś spożywać kalorii dziennie. To bardzo ważne. Np. spożywając około 500 kalorii mniej możesz schudnąć 0.5 kg tygodniowo.

Później przejrzyj swoje notatki i zdecyduj, z których rzeczy możesz zrezygnować, żeby obniżyć ilość spożywanych kalorii. Ograniczanie ilości spożywanych kalorii jest bardzo łatwe. Nie martw się na pewno sobie z tym poradzisz. Możesz np. przestać pić kawę ze śmietanką i cukrem, a w zamian wypijać czarną. To takie proste.

Powinnaś ograniczyć też gazowane napoje kolorowe, masło i cukier. W zamian możesz zjadać np. dużo sałatek, warzyw i owoców. Postaraj sie też sprawdzać ile spożywasz tłuszczów nasyconych, bo to są tzw. puste kalorie, a je przecież mamy ograniczać. Musisz zapanować nas tym co jesz, jeśli chcesz się dowiedzieć, jak schudnąć. Wiadome jest, że na początku nie zrezygnujesz ze wszystkich rzeczy, które cały czas jadłaś, wszystko musi być robione stopniowo i z głową.

Zasada 2 – Unikaj Niezdrowego Jedzenia

Musisz niezdrowe i tuczące jedzenie zastąpić produktami, które mają w sobie same witaminy. Nikt przecież nie mówił, że odchudzanie jest łatwe.  Jeśli jednak chcesz się dowiedzieć, jak pokonać problem z nadwagą musisz się trochę postarać i wysilić.

Aby wyeliminować produkty zawierające dużo kalorii może np. zamiast koli pijać wodę niegazowaną mineralną. Niektóre produkty można kupić w wersji odtłuszczonej lub niskosłodzonej np. soki, albo dżemy. Musisz zacząć zwracać na to uwagę.

Staraj się jeść bardzo chude mięso. Takim mięsem może być np. kurczak, albo ryba. Ta ostatnia zawiera dużo antyutleniaczy, one na pewno pomogą Ci osiągnąć swój cel.

Sałatki możesz np. przygotowywać z mniejszą ilością skrobi, która nie sprzyja odchudzaniu. Mnóstwo kalorii mają np. frytki, ziemniaki i różnego rodzaju makarony. Dużo szybciej pozbędziemy się dodatkowych kilogramów, jeśli zaczniemy jeść warzywa i owoce.

Na śniadanie, na dobry początek dnia warto zjeść płatki, albo jogurt, który zawiera dużo błonnika, a mało cukru. Musisz pamiętać, że jeśli zjesz obwite i bogate śniadanie, to przyspieszy to Twój metabolizm, dzięki temu nie będziesz podjadała przed obiadem.

Musisz postarać się, żeby zjadać mniej kalorii niż dotychczas. Nie zmniejszysz swojej wagi, jeśli będziesz zjadała taką samą ilość kalorii dostarczaną po prostu przez inne produkty. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe. Jak idziesz na zakupy, to zrób sobie liste, co potrzebujesz do przygotowania swoich zdrowych posiłków. Musisz się opanować i nie kupić niczego, co nie jest na liście. Jeśli zaczniesz planować swoje posiłki i zacznie, to przynosić efekty, to będziesz miała mniejszą ochotę na jedzenie czegokolwiek w fastfoodach. A no i bardzo ważna zasada. Nie powinno się chodzić na zakupy głodnym. Wtedy na pewno kupisz coś co nie znajduje się na liście.

Ja spędziłam poprzednie lata swojego życia, żeby dowiedzieć co jest skuteczne podczas odchudzania. Rozwiązałam zagadkę i pokonałam problem swojego życia. Napisałam o tym książkę „Odkryj jak schudnąć 10 kg w 30 dni” jeśli ją przeczytasz będziesz wiedziała o odchudzaniu wszystko i bardzo szybko osiągniesz upragnioną wagę.

Jeśli zaczniesz się odchudzać z moją książką, to odmienisz swoje życie. Zobaczysz jaki świat staje się piękny, kiedy Ty czujesz, że wyładniałaś.

Przejdź tutaj, aby dowiedzieć się więcej: Odkryj jak schudnąć 10kg w 30 dni

jak schudnac oferta

5 thoughts on “2 Proste Zasady Zdrowego Odżywiania Się Podczas Odchudzania

  1. Witam
    I faktycznie. Chciałam zgodzić się, że nie można przejść na pierwszą lepszą dietę, jak nam się nawinie. Wszystko musi być przemyślane,przeanalizowane.
    Wprowadzenie zasad mądrego odżywiania jest tak jak piszesz, bardzo ważne i ja się całkowicie po tym podpisuję.
    Jedną z zasad tego odżywiania jest podzielenie talerza obiadowego na 4 części. W jednej białko – czyli mięso, jaja. W drugiej – węglowodany, błonnik itd. czyli kasze, ziemniaki, nawet makaron jeśli ktoś lubi, byleby był to pełnoziarnisty i faktycznie ilościowo ćwiartka. Kolejne 2 części to warzywa, owoce, surowe ( surówki) i gotowane. Najlepiej na parze. Chodzi o to, żeby dostarczyć jak najwięcej składników odżywczych , a z jednej monotonnej przystawki byłoby ich znacznie mniej. No i ta 2 części obiadu są mało kaloryczne.
    Należy jeść powoli, żeby mózg dostał impuls, że jest już dość. Dzieje się tak po około 20 min. i jeśli zjemy obiad szybciej (przestrzegając oczywiście tych zasad) to możemy mieć wrażenie, że jesteśmy nienajedzeni. Ale zapewniam, to tylko wrażenie. Organizm na ten posiłek dostał to, co chciał.
    Pozdrawiam
    Edyta

  2. Na Twoje materiały wpadłam najpierw na Youtube dopiero ze trzy tygodnie temu i szkoda, że wcześniej to nie nastąpiło bo naprawdę działają. Zawsze byłam gruba i nie mogłam schudnąć ale zaczynam to zmieniać. Dzięki za wszystko

    • Ja również chciałam za wszystko podziękować, dużo się nauczyłam czytając twoje rady i zaczęłam na reszcie chudnąć 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *