Sekrety Złego I Dobrego Metabolizmu

metabolizm i jego sekretyCzy jest to mój metabolizm?

Wiele kobiet zadaje mi to właśnie pytanie.

Chciałam Cię, więc zapytać, czy znasz kogoś, kto je ile chce oraz co chce, ale nigdy nie tyje?

A może znasz kogoś, kto tylko spojrzy na jedzenie i już przybrał na wadze?

Nie tak dawno temu czytałam artykuł, w którym opisano badania przeprowadzone przez naukowców. W badaniach zostały wybrane dwie grupy kobiet.

Grupa 1: Kobiety z nadwagą

Grupa 2: Szczupłe kobiety

Został zbadany sposób życia oraz odżywiania się tych dwóch grup kobiet przez ostanie 10 lat ich życia.

Z rezultatu badań okazało się, że mimo to, że szczupłe kobiety jadły o 60% więcej niż kobiety z nadwagą, m-bolizm kobiet z nadwagą był prawie o dwa razy wolniejszy.

Kobiety z nadwagą były przekonane, że ich nadwaga zależy od ich m-bolizmu i że jest to wina ich genów.

ALE BYŁY W BŁĘDZIE!

Naukowcy odkryli, że CZYM GRUBSZA KOBIETA TO TYM Wolniejszy JEST JEJ METABOLIZM.

Prawda jest taka, że grubsze kobiety jadły więcej jedzenia niż ich organizm potrzebował.

Szczupłe kobiety z drugiej strony, chociaż że jadły o 60% więcej niż kobiety z nadwagą, to i tak nie zaopatrywały potrzeb swojego organizmu.

Ale jak to jest w ogóle możliwe?

Szczupłe kobiety jadły, co prawda o całe 60% więcej, ale ich posiłki były znacznie mniejsze od posiłków kobiet z nadwagą. Szczupłe kobiety jadły często, ale jadły mniejsze porcje, grubsze kobiety z kolei jadły tylko po 3 razy dziennie, ale były to duże porcje.

Po małym posiłku szczupłe kobiety były w stanie spalić kalorie, które zostały dostarczone zanim nadszedł czas na nowy posiłek. Kobiety z nadwagą z drugiej strony nie nadążały spalać energii zanim nadszedł czas na nowy posiłek i ta zbędna energia zaczęła zmieniać się w tłuszcz.

Co to tak naprawdę oznacza?

To znaczy, że osoby z nadwagą dają swojemu organizmowi więcej energii niż on potrzebuje. Ta zbędna energia następnie gromadzi się w postaci tłuszczu.

Jeśli więc będziesz dostarczać swojemu ciału więcej kalorii niż ono może spożyć to będziesz przybierać na wadze.

Zapotrzebowania energetyczne poprzez żywność powinno ZAWSZE być mniejsze niż energia, którą Twoje ciało spala.

Jeśli będziesz regularnie jadać 3 duże posiłki, zamiast 5 mniejszych posiłków to Twoje ciało zamieni energie, której nie spożyjesz w TŁUSZCZ!

Jaki można wyciągnąć z tego wniosek?

Musisz Zacząć Trenować Swój Metabolizm!

W podobny sposób jak się trenuje swoje mięśnie można także trenować swój metabolizm.

Nasze ciało się bardzo szybko przyzwyczaja i można je przyzwyczaić do prawie wszystkiego.

Jeśli zaczniesz, więc pracować nad swoim metabolizmem to będziesz mogła zmienić sposób jego działania.

Dlatego właśnie lepiej jest jeść 5 małych posiłków w ciągu dnia niż 3 duże.

Można to porównać to nauki języka obcego.

Czy lepiej jest trenować przez 30 minut dziennie, czy też lepiej jest trenować raz w tygodniu przez 3 godziny na raz?

Powtórzę teraz coś bardzo ważnego:

JEŚLI BĘDZIESZ JEŚĆ 3 POSIŁKI DZIENNIE ZAMIAST 5 MNIEJSZYCH TO TWOJE CIAŁO BĘDZIE ZMIENIAĆ NIEPOTRZEBNĄ Ci ENERGIĘ W TŁUSZCZ!

Oto, co teraz powinnaś zrobić:

  1. Zacznij po trochu zmniejszać ilość jedzenia, jakie spożywasz
  2. Pij, co najmniej pół litra wody przy każdym spożywanym posiłku
  3. Po tygodniu powinnaś zmniejszyć swoje porcje przynajmniej o połowę, więc możesz teraz zacząć jeść pięć porcji zamiast trzy.

Możesz oczywiście zacząć jeść pięć małych porcji natychmiast, jednak będzie Ci wtedy o wiele trudniej i będziesz przez cały czas czuła głód.

Dlatego właśnie lepiej jest zacząć w wolniejszym tempie i zmiejszać objętość każdego posiłku niż zacząć natychmiast. Wtedy Twój m-bolizm dostosuje się do nowego tempa odżywiania. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jeśli będziesz próbowała zmienić działalność swojego metabolizmu to szansa jest duża że nie wytrzymasz i powrócisz do starych nawyków.

Można to porównać z trenowaniem mięśni. Jeśli osoba, która w życiu nie trenowała i pójdzie na siłownie oraz zacznie ciężki trening swojego ciała które jest do tego nie przygotowane to GWARANTUJĘ Ci że ta osoba po treningu będzie czuła się okropnie i potrwa co przynajmniej parę dni zanim ta osoba dojdzie do siebie.

Z drugiej strony, jeśli osoba, która chce zacząć ćwiczyć swoje mięśnie zacznie po trochu to efekt będzie znacznie lepszy.

Mam teraz dla Ciebie teraz kilka pytań.

Czy chciałabyś pozbyć się niezbędnych kilogramów?

Czy chciałabyś zacząć nosić takie ciuchy, o jakich zawsze marzyłaś?

Czy chciałabyś dowiedzieć się jak szybko schudnąć 10 kg w 30 dni?

Czy będziesz raczej jedną z tych kobiet, która będzie tylko marzyć o schudnięciu?

Jeśli chcesz dowiedzieć się krok po kroku jak schudnąć i stać się taką kobietą, jaką zawsze pragnęłaś być to chciałam Ci coś zasugerować:

Pobierz moją książkę „Odkryj jak schudnąć 10 kg w 30 dni

Nadszedł czas abyś przestała wpatrywać się w szczupłe kobiety i im zazdrościć. W książce pokażę Ci krok po kroku jak schudnąć szybko i skutecznie nie przegładzając się oraz nie dając z siebie prawie żadnego wysiłku.

Przejdź tutaj, aby dowiedzieć się więcej: Jak szybko schudnąć

jak schudnac oferta

6 thoughts on “Sekrety Złego I Dobrego Metabolizmu

    • Ja też się dużo nauczyłam. Nie miałam wcześniej pojęcia że metabolizm jest odpowiedzialny za moją nadwagę. Teraz trzeba go przyspieszyć 🙂

  1. Cześć Oliwia! Ważę 89 kg, 174 cm wzrostu, 23 lata i chciałam przyspieszyć metabolizm aby schudnąć. Jak długo potrwa to zanim mój metabolizm zacznie szybciej działać jeśli zaczne stosować twoje metody?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *