Koncentruj Się Na Tym, Co Chcesz Zjeść A Nie Na Tym, Czego Nie Powinnaś Zjeść

głodówka i jedzeniePozwól, że zadam Ci kilka pytań.

Czy zadajesz sobie w kółko pytania, jak szybko schudnąć i dlaczego jesteś taka gruba?

Czy zadajesz sobie pytanie, dlaczego inne kobiety są szczupłe?

Czy jesteś zła na rodziców, że otrzymałaś geny, które powodują, że natychmiast zaczynasz tyć jeśli tylko spojrzysz na jedzenie?

Czy jesteś zła na ludzi, którzy Cię osądzają za nieatrakcyjną oraz słabą tylko dlatego że ważysz więcej niż większość innych kobiet?

Czy zadajesz sobie w kółko pytanie, dlaczego aż tyle zjadłaś?

Czy jesteś zła na mężczyzn, którzy na Ciebie nawet nie spojrzą, ponieważ jesteś gruba?

Czy zadajesz sobie czasami pytanie, dlaczego zjadłaś to ciasteczko, którego nie powinnaś?

Czy czujesz agresję do każdej szczupłej kobiety, która może zjeść nawet całą paczkę ciasteczek i nie przytyje ani grama?

Prawda jest taka, że:

Większość kobiet koncentruje się na tym – czego nie chcą zjeść a nie na tym czego pragną.

Większość kobiet z nadwagą wyobraża sobie ciało, którego nie chcą, a nie ciała, którego pragną mieć.

Większość kobiet koncentruje się nad tym, czego nie chce zjeść zamiast na zdrowym i odżywczym jedzeniu, które da im tego co ich organizm potrzebuje.

Większość kobiet z nadwagą pyta siebie: „Dlaczego jestem taka gruba?” lub „Dlaczego jest to takie niesprawiedliwe, że tyle kobiet jest szczupłe a ja jestem taka gruba?” a powinny raczej pytać się pytania typu: „Co takiego muszę zrobić aby szybko schudnąć?” lub „Co muszę zmienić, aby nie tylko schudnąć ale także utrzymać wagę?”

Prawda jest taka, że jeśli będziesz myślała o tym czego chcesz uniknąć to najprawdopodobniej otrzymasz odwrotny efekt.

Jeśli będziesz, więc myślała, dlaczego jesteś taka gruba to najprawdopodobniej nigdy nie schudniesz ale przytyjesz.

Wiele kobiet spędza dużo czasu myśląc o tym, jakiego pecha mieli że otrzymały takie geny, że świat nie jest sprawiedliwy, myślą o swojej nadwadze oraz jak im ona przeszkadza. Tak się przyzwyczaiły do takiego myślenia, że całkowicie zapomniały, czego tak naprawdę pragną.

Jeśli więc będziesz koncentrować się nad tym, czego nie chcesz lub nad tym, czego chcesz uniknąć to efekt będzie zupełnie odwrotny.

Ale jakie jest na to rozwiązanie?

Skup się nad tym czego pragniesz i zacznij podążać aby osiągnąć swój cel.

Zanim, więc zjesz posiłek lub będziesz robić zakupy to zadaj sobie te oto pytania:

  1. Czy to jedzenie da mi energię, jakiej potrzebuje, czy też jest ono niezdrowe dla mojego organizmu?
  2. Jakie jedzenie zaopatrzy mój organizm w składniki odżywcze, jakich potrzebuję?
  3. Co mogłabym zjeść, aby otrzymać więcej energii?
  4. Czy po zjedzeniu tego posiłku będę żałować, że go zjadłam?
  5. Czy ten posiłek zbliży mnie do celu jaki pragnę osiągnąć?
  6. Czy po zjedzeniu tego posiłku będę czuła się lepiej czy gorzej?

Następnym razem kiedy będziesz chciała coś zjeść, nie ważne czy będzie to obiad w restauracji, czy też będzie to obiad jaki sama ugotowałaś,  przestań myśleć czego nie powinnaś zjeść, przestań myśleć jakie jedzenie jest dla Ciebie niezdrowe i zacznij raczej myśleć o jedzeniu które przybliży Cię do tej osoby którą chciałabyś zostać. Zacznij myśleć o jedzeniu jakie powinnaś jeść a nie o jedzeniu jakiego powinnaś unikać.

Jeśli będziesz myśleć o tym, czego pragniesz a nie o tym czego chcesz uniknąć to szansa jest duża że to osiągniesz.. Skup się więc na wyniku jaki pragniesz otrzymać, motywacja oraz poprawne przekonania są ważniejsze niż wszystkie diety na raz.

Jeśli będziesz miała motywację oraz wiedzę to schudniesz szybciej niż to sama będziesz mogła sobie wyobrazić.  Ja osobiście miałam motywację aby schudnąć, czułam się tak paskudnie z moją nadwagą że postanowiłam że zrobię dosłownie wszystko aby tylko schudnąć oraz odzyskać radość życia.

Mimo mojej motywacji jakoś nie mogłam schudnąć i nie wiedziałam wtedy, dlaczego. Dzisiaj wiem, że problemem było to, że brakowało mi wtedy wiedzy, która była konieczna do schudnięcia.

Ponieważ nie miałam tej wiedzy to nie miałam pojęcia co takiego zrobić aby schudnąć i pokonać ten problem raz na zawsze. Zaczęłam się więc głodować ale to nie pomogło zbyt wiele bo prawie nic nie schudłam a czułam się na dodatek strasznie.

Wypróbowałam różnych diet, większość z nich nie działała a te, które częściowo działy nie dały mi długotrwałego efektu.

Wypróbowałam także różnych tabletek odchudzających, ale to też nie pomogło.

Nie będę zanudzać Cię szczegółami, ale zajęło mi to pondad 5 lat mojego życia zanim na reszcie zdobyłam tę wiedzę która była mi potrzebna do schudnięcia.

Chciałam się teraz podzielić tą wiedzą z Tobą. Jeśli więc jesteś gotowa na duże zmiany w swoim życiu to sugeruję abyś przeczytała moją książkę „Jak schudnąć 10 kg w 30 dni”.

Poprowadzę Cię za rękę i pokażę Ci krok po kroku jak szybko schudnąć i odzyskać radość życia.

W książce dowiesz się krok po kroku jak schudnąć 10 kg w 30 dni. Kliknij tutaj: Odkryj jak schudnąć 10 kg w 30 dni

jak schudnac oferta

2 thoughts on “Koncentruj Się Na Tym, Co Chcesz Zjeść A Nie Na Tym, Czego Nie Powinnaś Zjeść

  1. Asiu, książka jest wysłana na maila, kupiłam ją jakieś tydzień temu i przeczytałam już 3 razy. Informacja jest świetna!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *