7 Błędów Które Najprawdpodobniej Popełniasz Podczas Odchudzania – Część 2

Błędy popełniane przez kobietę podczas odchudzaniaJeśli próbowałaś kiedyś schudnąć ale jakoś Ci to nie wychodziło to szansa jest duża że popełniałaś jeden lub więcej z poniżej wymienionych błędów.

Czytaj dalej i upewnij się aby żaden z tych błędów nie był dla Ciebie przeszkodą w przyszłości.

Odchudzanie wcale nie musi być takie trudne.

Options Binaires

Błąd #3 Podczas Odchudzania –  Pomijanie Posiłków

Wiele kobiet myśli sobie, że jak będzie jadła mniej kalorii, to schudnie.

Według nich, to jest najprostsze rozwiązanie. Mają nadzieje, że jak pominą jakieś posiłki, to uda im się zrzucić kilka zbędnych kilogramów.

A jaki posiłek najłatwiej jest ominąć??

No oczywiście śniadanie.

Zapamiętaj sobie raz na zawsze, że to jest najważniejszy posiłek dnia.

Dlaczego?

Ponieważ dzięki niemu nastrajasz się na cały dzień i to od niego zależy co zjesz na pozostałe posiłki. To on decyduje o tym, czy będziesz później dojadała, czy uda Ci się to pominąć. Jeśli na dzień dobry zjesz zdrowy i zbilansowany posiłek, to następny też będziesz chciała taki zjeść, żeby mieć ciągłość.

Jeśli natomiast zjesz rano Fast Fooda, to dojdziesz do wniosku, że jak już zjadłaś jedną niezdrową rzecz, to jak zjesz drugą, to nic się nie stanie. I tak jest zawsze. Możne nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale nie ma innego wyjścia.

Podobnie jest z metabolizmem.

Jeśli ciągle jest na stałym poziomie, to przez jeden dzień się nie zmieni. Ale jeśli jest rozchwiany, to każdy następny dzień decyduje o jego kształcie. Dlatego uważam, że lepiej jeść 5 małych posiłków w ciągu dnia gdzieś tak, co trzy godziny niż zjeść 3 duże i objadać się pomiędzy nimi słodyczami.

Zastanów się nad tym.

To jest tak jak z nauką języków obcych. Jeśli będziesz się codziennie uczyła rzez 30 minut to pod koniec tygodnia wszystkie informacje opanujesz dużo szybciej niż jak być chciała wszystkiego nauczyć się na raz. Tak samo jak z aktywnością fizyczną.

Jeśli poćwiczysz regularnie przez jakiś czas, to Twoje mięśnie sie wyrobią i zaczną spalać tkankę tłuszczową. Nie jesteś w stanie spalić w jeden dzień tyle samo ile przez cały miesiąc.

Dlatego jeśli jesz 3 duże posiłki, to organizm odkłada sobie jedzenie na później bo nigdy nie wie, kiedy dostanie jeść następnym razem. Natomiast jeśli jesz systematycznie co 3 godziny, to wtedy wszystko jest spalane na bieżąco i nic się nie odkłada.

Prawda jest taka, że jeśli pominiesz jakiś posiłek to tylko spowalniasz swój metabolizm.  Twój organizm staje się leniwy i spala coraz wolniej tkankę tłuszczową, która z czasem zaczyna się odkładać. Jednak jeśli zadbasz o prawidłową przemianę materii, to będziesz spalała kalorie zarówno w dzień jak i w nocy, bez względu na to, co będziesz robiła.

Nie opuszczaj żadnego posiłku nawet jeśli nie jesteś głodna. Zjedz choćby coś małego, pamiętaj, że robisz to dla prawidłowego działania Twojego metabolizmu.

Błąd #4 Podczas Odchudzania –  Pomijanie Produktów Zawierających W Sobie Duże Ilości Wody

Tak naprawdę najwięcej wody mają w sobie warzywa, owoce i kiełki.

Musisz jeść produkty, które ją zawierają, bo jeśli będziesz jadła same suszone rzeczy, to będziesz wyglądała tak samo jak one.

Twoja skóra stanie się sucha a organizm wyniszczony.

Jeśli chcesz mieć dużo energii do życia to musisz jeść pokarmy, które mają w sobie wodę. 75% naszego ciała składa się z wody, to o czymś świadczy, nie zastanawiałaś się nigdy nad tym?

To ona pozwala żyć nam zdrowo i energicznie. Jeśli ograniczysz spożywanie wody, to możesz być pewna, ze Twój organizm szybko zacznie nieprawidłowo funkcjonować.

Kiedy odczuwasz głód, to Twoje ciało bardzo często dopomina się o wodę. Jeśli mu jej nie dostarczysz, to nie pozwolisz mu prawidłowo funkcjonować. To właśnie woda, pozwala oczyszczać organizm z toksyn i niepotrzebnych składników. Jeśli one nie zostaną wydalone, to zaczniemy chorować i podupadać na zdrowiu.

Najlepiej spożywać te produkty, które oprócz wody zawierają również składniki odżywcze.

To jest bardzo ważne dla prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Warto w tym wypadku pamiętać o warzywach, owocach i sałatkach różnego rodzaju.

Pewnie zastanawiasz się jak możesz sprawdzić, że dana dieta jest bogata w wodę. To bardzo proste. Wystarczy, że do większości posiłków będzie zalecana surówka, albo jakiś owoc lub warzywo. Aby dostarczać sobie więcej wody, możesz zamiast dojadać batoniki, zjeść między posiłkami jakiś owoc, np. jabłko, albo pomarańcze.

Jeśli chcesz poznać więcej ważnych informacji o odchudzaniu, to ściągnij sobie moją książkę “Jak schudnąć 10 kg w 30 dni”.

Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej: Jak szybko schudąć

jak schudnac oferta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *