Jak Podwyższyć Poziom Energii, Poprawić Swoje Samopoczucie Oraz Jednocześnie Szybko Schudnąć?

jak indeks glikemiczny wpływa na poziom energiiZastanawiałaś się kiedyś, co powinnaś jeść, aby mieć więcej energii oraz więcej radości życiowej?

Co takiego powinnaś jeść, aby uniknąć uczucia zmęczenia?

Jeśli czujesz się zmęczona oraz niewyspana i stale czujesz, że brakuje Ci tej siły, którą chciałabyś mieć to najprawdopodobniej zależy to od tego, że nieprawidłowo się odżywiasz.

Po przeczytaniu tego artykułu nie będziesz już miała tego problemu, bo będziesz wiedziała dokładnie co takiego zjeść aby obudzić się każdego ranka pełna energii. Będziesz mogła rozpocząć swój dzień z zadowoleniem i pasją.

Wyobraź sobie teraz jak wspaniale by to było, jeśli mogłabyś obudzić się KAŻDEGO ranka i czuć się wspaniale, pełna energii i chęci do życia.

Czy nie byłoby to wspaniałe uczucie?

Zaledwie kilka lat temu nie mogłam wstać z łóżka, bo byłam niesamowicie zmęczona, nawet wtedy kiedy spałam przez 12 godzin na dobę. Nie chciało mi się iść do pracy, nie miałam chęci na praktycznie nic, bo zawsze czułam się zmęczona i niewyspana. Najgorsze było to, że wszystko zajmowało mi dużo czasu do zrobienia.

W dniu dzisiejszym czynności, które zajmowały mi 30 minut, zajmują mi obecnie 10 minut.

Czy zdajesz sobie sprawę z tego czy nie, to nasz organizm przez cały czas pracuję i oczyszcza nasze ciało oraz regeneruje nas.

Każda komórka, jaką masz w swoim organizmie przez cały czas czeka na odpowiednie składniki odżywcze, witaminy jak również uczucia oraz emocje, które potrzebuje, aby zachować ogólny stan Twojego zdrowia.

Twoje ciało jest fundamentem i musisz je nakarmić pokarmami, które ono potrzebuje. Jeśli dasz swojemu organizmowi tego, co on potrzebuje to wtedy Twoje ciało odwzajemni się i da Ci tę energię oraz chęć, jaka Ci jest potrzebna do pokonania praktycznie wszystkiego.  Będziesz wtedy czuła się silna, żywa i zadowolona.

Jeśli natomiast będziesz karmiła swój organizm niezdrowym jedzeniem to zawsze będziesz zmęczona, Twoja ogólna chęć życiowa będzie bardzo ograniczona i będzie Ci bardzo trudno schudnąć.

Wyobraź sobie, w jaki sposób prawidłowe odżywianie wpłynie na Twój poziom energii, na Twoją siłę oraz oczywiście na Twoje życie ogólne.

Wiedza jest kluczem nie tylko do dobrego samopoczucia, ale także do ŚCHUDNIĘCIA. Jeśli nauczysz się jakie jedzenie powinnaś spożywać to nie tylko będziesz bardziej energiczna ale będzie Ci także dużo łatwiej do zrzucenia z siebie niezbędnych kilogramów.

Zastanawiasz się teraz na pewno, o jakim jedzeniu mówię? Dzięki jakiemu jedzeniu będziesz więcej energiczna? Jakie to jest jedzenie, które sprawi, że będziesz czuła się świetnie i jednocześnie chudła?

Jest to żywność o niskim indeksie glikemicznym.

Indeks Glikemiczny Odpowiada Za To Jak Twoje Ciało Reaguje Na Poziom Cukru W Różnych Pokarmach

Żywność, która ma wysoki indeks glikemiczny gwałtownie podwyższa poziom cukru Twojego ciała. Żywność, która ma niski IG bardzo powoli podwyższy poziom cukru Twojego ciała.  Ta żywność ma bardzo mały efekt na poziom cukru ciała. Taka żywność będzie stopniowo wpuszczała glukozy do krwi.

Jedzenie o wysokim IG z kolei wywoła natychmiastową reakcję na poziom cukru we krwi, co dalej sprawi że będziesz czuła się zmęczona.

Innymi słowy, jeśli zjesz pokarm o wysokim indeksie, jak na przykład batonika to Twój organizm zareaguje na to natychmiast i poziom cukru w Twojej krwi bardzo szybko podskoczy. Będziesz czuła energię oraz zadowolenie.

Ale to uczucie nie będzie długotrwałe, bo już po zaledwie 30 minutach zaczniesz odczuwać zmęczenie, niską energię, nudę oraz będziesz natychmiast w dużo gorszym nastroju psychicznym.

Z drugiej strony, jeśli zaczniesz spożywać pokarm z niskim IG to będziesz miała zrównoważony poziom energii i nie będziesz czuła takiego samego głodu. Będziesz innymi słowami czuła się najedzona przez znacznie dłuższy czas.

Odczujesz znacznie lepszy balans energii, która będzie całkowicie stabilna.

Wybór jedzenia z niskim indeksem jest sekretem długotrwałego zdrowia oraz zrzucenia z siebie niezbędnych kilogramów. Zmniejszysz także ryzyko chorób serca oraz cukrzycy.

Ale to nie wszystko.

Jeśli zaczniesz jeść jedzenie z niskim indeksem glikemicznym to będziesz mogła utrzymać wysoki poziom energii przez CAŁY czas.

Oznacza to, że poczujesz się mniej skłonna do jedzenia, ponieważ ta energia będzie trochę po trochu wpływać do Twojego krwiobiegu i zaspokajać potrzeby Twojego organizmu co dalej sprawi że nie będziesz odczuwać tego głodu jakiego dotychczas odczuwałaś.

Ale czym jest tak naprawdę jedzenie z niskim IG?

Oto kilka przykładów jedzenia z wysokim indeksem (jedzenia jakiego powinnaś unikać):

  1. Ciasteczka
  2. Tłuczone ziemniaki
  3. Rodzynki
  4. Napoje gazowane
  5. Kukurydza
  6. Banany

A oto kilka przykładów jedzeń z niskim indeksem:

  1. Jajka
  2. Mleko
  3. Fasola
  4. Orzeszki ziemne
  5. Migdały
  6. Jabłka

Przykłady powyżej to jedzenie, którego powinnaś jeść jak najwięcej. Nie musisz oczywiście jeść wszystkiego na raz, ale przynajmniej jedną z tych sześciu rzeczy każdego dnia.

Przez ostanie 5 lat wypróbowałam dosłownie wszystkiego, jeśli chodzi o odchudzanie bo chciałam schudnąć ale jakoś nie mogłam bo nic nie działało. Nie będę zanudzać Cię szczegółami, ale w dniu dzisiejszym osiągnęłam nareszcie swój cel. Moje metody pomogły także moim koleżanką, co sprawiło że postanowiłam napisać o tym książkę i pomóc także innym.

Ta książką nazywa się: „Odkryj jak schudnąć 10Kg w 30 dni”. Wyjawię Ci tam moje sekrety oraz najlepsze metody, dzięki którym będziesz mogła zacząć chudnąć już od dzisiaj, NAWET jeśli wypróbowałaś już dosłownie wszystkiego i nic do tej pory nie działało.

Przejdź tutaj, aby dowiedzieć się więcej: Odkryj jak schudnąć 10 kw w 30 dni

jak schudnac oferta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *