Czy Bieganie Pomoże Zrzucić Mi Zbędne Kilogramy?

Bieganie a odchudzanieWiele osób próbuje schudnąć biegając.

Jeśli i Ty zastanawiałaś się jak schudnąć i postanowiłaś biegać, to dokonałaś bardzo dobrego wyboru.

Okazuje się, że to jeden z najskuteczniejszych sposobów na nadwagę.

W ciągu jednej godziny biegania możesz spalić nawet 400 kalorii, czy to nie jest cudowne?

hårtransplantation

Dzięki bieganiu możesz schudnąć w bardzo krótkim czasie.

To bardzo dobra metoda na zrzucenie zbędnych kilogramów, ponieważ nie wymaga wkładu finansowego ani nie potrzeba poświęcać temu aż tak dużo czasu.

Biegać mogą wszyscy i w każdym wieku. Dlatego to taka bardzo fajna i sprawdzona metoda, która pomoże nam odkryć, jak szybko schudnąć. Musimy jednak pamiętać o kilku zasadach, które pomogą nam zadbać o nasze bezpieczeństwo podczas biegania.

Na pewno, żeby schudnąć musisz być systematyczna i wytrwała. Najlepsze efekty osiągniesz jeśli pójdziesz biegać rano, zanim jeszcze zjesz śniadanie.

Niektórzy dietetycy polecają jeszcze wypicie kawy albo herbaty ziołowej rano przed bieganie. Podobno zwiększa ona spalanie kalorii i pomaga nam w odchudzaniu.

Ważne jest aby przed bieganiem zrobić sobie szybką rozgrzewkę. Musisz o tym pamiętać, bo jeśli się nie rozgrzejesz możesz doznać niechcianych kontuzji.

Bieganie prócz tego, że odchudza jest dużym obciążeniem dla naszych stawów, dlatego musimy na to bardzo uważać. Powinnaś również rozciągać mięśnie po treningu. To bardzo ważne.

Nie zrażaj się, jeśli po pierwszych tygodniach nie zobaczysz efektów, to jeszcze o niczym nie świadczy. Ważne jest, żeby pamiętać, że przez pierwsze dni, kiedy biegamy nasz organizm dopiero przyzwyczaja się do większego wysiłku fizycznego.

Dopiero Po Tym Jak Organizm Się Przyzwyczai Zaczyna Spalać Nadmiar Tłuszczu

Nie przemęczaj się na początku. Lepiej biegać dłużej i być tak samo zmęczonym niż po 15 minutach agresywnego biegu, po którym nie masz siły dojść do domu. Pamiętaj, żeby biegać z określoną intensywnością np. 60-75% HRmax ( Jest to Twoje tętno maksymalne. Chodzi o szybkość bicia serca, kiedy odczuwasz, ze to Twój maksymalny wysiłek. Możesz wyznaczyć swój indywidualny HRmax. Jeśli chcesz najszybciej wyliczyć go dla siebie to musisz od liczby 220 odjąć swój wiek. Tętno możesz kontrolować również za pomocą aparatu do mierzenia ciśnienia).

Jeśli będziemy ćwiczyć zbyt intensywnie to spalimy w naszym organizmie, nie tłuszcz, którego chcemy się pozbyć, tylko węglowodany, które są nam bardzo potrzebne. Przecież nie o coś takiego na chodzi.

Najbardziej skuteczne bieganie jest albo na bieżni albo w plenerze. To te dwa miejsca są najczęściej wybierane przez osoby ćwiczące ten sport.

W zasadzie więcej przyjemności sprawia bieganie jeśli można przy okazji podziwiać ładne widoki podczas słonecznej pogody. Aby nie przyzwyczajać się za bardzo do jednego widoku, wybierz sobie różne trasy i biegaj nimi naprzemiennie. Warto biegać też po równych powierzchniach, żeby dodatkowo nie obciążać stawów.

Lepiej jest biegać np. po asfalcie niż po betonie. Ale to wszystko trzeba wiedzieć, żeby zrozumieć jak schudnąć. Dobrym miejscem do tego są też leśne ścieżki, ale musisz wcześniej sprawdzić, po czym będziesz biegała, żeby nie potknąć się o korzeń, albo jakąś inną nierówność.

Jeśli jednak na dworze jest bardzo brzydka pogoda, większość biegaczy przenosi się do klubów fitness. To miejsce, gdzie możemy znaleźć nowoczesne bieżnie, które zastępują nam bieganie w plenerze. To nowoczesne urządzenia, które pozwalają nam sprawdzić ile spaliliśmy w danym momencie kalorii.

Większość klubów fitness ma zatrudnionych instruktorów, którzy na pewno bardzo chętnie pomogą Ci ustawić odpowiednie parametry bieżni dla Ciebie. To bardzo ważne, jeśli chcesz się dowiedzieć jak schudnąć.

Ostatnio przeczytałam gdzieś, że dużo lepsze efekty daje bieganie przerywane szybkim marszem. To bardzo dobra wiadomość dla tych, którzy dopiero zaczynają biegać i szukają swoich własnych metod na odchudzanie. Chwila marszu pozwoli nam zregenerować siły i odpocząć trochę przed kolejną serią biegu. Warto w ten sposób zaplanować trening, żeby za bardzo się nie zmęczyć i niepotrzebnie nie zniechęcić.

Najważniejsze podczas biegania są oczywiście buty. To dzięki nim będziesz wiedziała, czy jesteś bezpieczna podczas biegania. One o to zadbają najbardziej. Nie możesz myśleć, że zwykłe tenisówki pomogą Ci w tym, musisz mieć specjalne buty do joggingu.

To są specjalne buty przeznaczone tylko do biegania. Najlepiej pójść do sklepu z obuwiem sportowym i tam o nie zapytać. Sprzedawca na pewno pomoże nam dobrać odpowiednie buty do biegania.

Te buty są oczywiście specjalnie zbudowane, żeby chronić naszą nogę podczas biegania. Podeszwa musi być miękka, a pozostała cześć buta powinna pozwolić na swobodny przepływ powietrza, żeby nasze stopy pozostały suche i świeże. Ważne jest, żeby pięta była sztywno umiejscowiona w bucie.

Jeśli będzie miała zbyt dużo miejsca, jest to niebezpieczne, ponieważ możemy skręcić sobie kostkę. Jej stabilna pozycja pozwala na komfort podczas biegania. Podczas biegania ważne jest też żaby byt z przodu był sztywny, podczas potknięcia chroni nasze palce przed urazem.

Na dłuższe trasy i treningi biegania warto zabrać ze sobą GPS. Warto mieć też ze sobą wodę mineralną i coś, co może w razie zasłabnięcia szybko podnieść nam poziom cukru np. słodki baton, albo wcześniej przygotowana kanapka.

Ćwiczenia odchudzające nie tylko pozwalają nam uzyskać zgrabne ciało, ale również są dobre dla naszego zdrowia. Prawda jest taka, że schudnąć na długo i bez efektu jo-jo możemy za pomocą ćwiczeń.

Jeśli chcesz mieć jeszcze lepsze efekty w odchudzaniu, to musisz przyspieszyć swój metabolizm. Ja bardzo długo szukałam sposobu na to, jak tego dokonać i długo nie mogłam osiągnąć upragnionej sylwetki. W końcu mi się udało. Teraz chciałabym, żebyś i Ty osiągnęła takie efekty jak ja. Powiem Ci jak schudnąć 10 kg w 30 dni. Przejdź tutaj, aby dowiedzieć się wiecej: Jak szybko schudnąć

jak schudnac oferta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *